modern/love in 7 short films
Seven romantic comedies from the UK, Australia, and the US explore our modern romantic entanglements in all their hilarious, mundane, sexy and nerve-wracking ways. The festival hits from Sundance, SXSW, Tribeca star well-known actors like Natalie Dormer (Game of Thrones), Tom Burke (The Hunger Games), Yvette Nicole Brown (Community) and Rob Huebel (Transparent) among others.