Molly Moon and the Incredible Book of Hypnotism
Molly Moon is struggling with life inside an orphanage, until her life is turned upside down by the discovery of an old book. With this mysterious old book on hypnotism, she discovers she can make people do whatever she wants. But a sinister stranger is watching her every move and he'll do anything to steal her hypnotic secret.