Mozart - Così fan tutte
Mozart's opera Cosi fan tutte, based on a libretto by Lorenzo da Ponte, is a romantic comedy about the complexity of relationships between men and women. Michael Haneke created a contemporary staging for the Teatro Real Madrid. The orchestra and chorus of the Teatro Real performed this masterpiece in 2013.