My Bakery In Brooklyn
Vivien and Chloe have just inherited their Aunt Isabelle's bakery, a boulangerie that has been cornerstone of the neighbourhood for years. Chloe wants a new image and product, while Vivien wants to make sure nothing changes. Their clash of ideas leads to a peculiar solution: they split the shop in half with a blank line in the middle - but sometimes romance can help cool the hottest family ovens.