My Little Sister
Scary and gory backwoods killer film. A group of friends go against a warning not to camp in the woods, and they fall victim to a deranged serial killer's bloodlust. Igor's little sister is to blame for the death of their beloved father, and Igor grows up to have a psychotic desire to trap and torture people as a sick misplaced revenge for the evils of his twisted family. "Pure nightmare fuel" - HorrorCritic.com, "A superior slasher" - MJ Simpson.