Orpheus Rhapsodie
In Katharina Mihm's dramedy ORPHEUS RHAPSODIE a director dies during the preparations for her film shoot. She wanted to re-stage "Orpheus in the Underworld". But she cannot separate herself from life. A chance encounter keeps her away from the entrance to the afterlife. Now she wanders aimlessly around. She meets a man with a suitcase. Is that Orpheus?