Pauli Lyytinen Magnetia Orkesteri - jazzahead!
Pauli Lyytinen Magnetia Orkesteri is a classic jazz quartet that doesn’t sound classic - the fresh sound is instilled in the quartet’s DNA. Mixing steady rhythms and comprehensive melodies, the ensemble is part of the 13th edition of the jazzahead! lineup.