PAW Patrol: Aqua Pups
The city of Puplantis is in trouble and it's up to the PAW Patrol to save the day. With the help of Skye's Mer-pup cousin, Coral, the pups are gearing up for an action-packed, underwater adventure. You won't want to miss this six-part PAW Patrol event!