People Just Do Nothing: Big in Japan
Since the end of their pirate radio station, life has been quiet for the Kurupt FM boys, but everything is about to change. News reaches them that one of their songs has been used on a popular game show in Japan. They've made it. Their music is reaching hundreds of thousands of people. It's finally time for them to enjoy the fame and fortune that they've always known they deserved.