Perfect Sense
A virus is spreading. People around the world are being infected. First the grief, then smell is gone. As loss of one sense leads to another, people are stripped of the lives that they once knew. Chaos ensues whilst a young couple try to begin a relationship. Michael (Ewan McGregor - Star Wars, Shallow Grave) is a chef and Susan, (Eva Green - Casino Royale, Camelot) a scientist, their budding relationship must evolve around the virus before it takes them and everyone else over. Ewan McGregor leads a talented cast including his Trainspotting co-star Ewen Bremner, Denis Lawson (Bleak House) and Connie Nielsen (Gladiator) in a daring and inventive sci-fi thriller for our modern times.