Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest
When ghostly pirate Davy Jones comes to collect a blood debt, Captain Jack Sparrow must find a way to avoid his fate lest his soul be damned for all time. Nevertheless, the wily ghost manages to interrupt the wedding plans of Jack's friends Will Turner and Elizabeth Swann.