Poirot - The Third Girl
Poirot is approached by a young heiress who tells him that she may have killed someone. When her childhood nanny is found dead, it seems as though she is telling the truth. But as Poirot and his friend Ariadne explore further, they uncover a conspiracy rooted in a tragic family history.