PONYLAND - InJazz 2019
UK-based ensemble Ponyland brings together professional musicians from across Newcastle and Cumbria. Two drummers, vocals, lead and bass guitar and a mighty horn section create a heady, energetic mix of samba-reggae, drum and bass, Afrobeat and jazz.