Precious Cargo
In this gripping action-packed heist, international thief Jack (Mark-Paul Gosselaar) and his highly-trained team get a run for their money when Karen (Claire Forlani), Jack's gorgeous femme fatale ex, shows up and drags him into a dangerous billion-dollar heist. Little does Jack know they’re stealing from Eddie, (Bruce Willis) Karen’s ex-boss. An unmissable, gun-toting, action thriller.