Radio Day
Moscow, the usual working day on "As if the radio" is in full swing preparations for a marathon to help Russian tourists in the Congo, when suddenly it turns out that the same topic is already actively discussed at a competing radio station. Marathon can not be canceled! The working day promises to be the last for all the creative staff, if there is not immediately a new topic.