Ray Charles: Genius of Soul
The documentary Ray Charles: Genius of Soul gives a unique overview of the turbulent life of Ray Charles. Charles, who combined blues, jazz, gospel and rhythm and blues thus creating the music we now know as soul, can rightfully be called a genius.