Red Dust
In the aftermath of apartheid, South Africa was saved from civil war by an extraordinary experiment in justice. Those who had done violence in the government's name were to be left unpunished if they confronted their victims and confessed their crimes. Rising politician Alex Mpondo must relive his torture and imprisonment at the hands of the police and lawyer Sarah Barcant must help him uncover the truth.