Ring of Death
Cainesville State Prison is a maximum security enclosure, housing the most deadly and despicable members of the human race. After a series of grotesque and grisly deaths, the FBI sends in undercover agent Burke Wyatt to find out what is going on. In a plot filled with corkscrew twists, Burke discovers an underground fight club with bare-knuckle bouts of bone-crunching, blood- splattered brawls.