Rip Up The Road
A new documentary and concert film capturing a very specific snapshot of one of our generation's most beloved and important bands, Foals. Filmed over a 12-month period as the band embarked upon a world tour, the film hones in on two career highlight shows at London's Alexandra Palace and provides a candid, entertaining and gripping perspective of life on the road and being in a band.