RSVP
The documentary tells the story, evolution and transformation of the club scene in Milan. A city like Milan, from the nocturnal point of view offers an interesting perspective on the changes of the country: from the 1970s to the last decade. The documentary uses a strong, deep and pop narrative, with DJs, promoters and club owners as testimonials.