Santa Fe Trail - Errol Flynn, Olivia De Havilland, Ronald Reagan, Restored & Unedited!
After graduating from West Point, Jeb Stuart and George Custer are both stationed to Fort Leavenworth in Kansas. Once there, they find that the violent abolitionist John Brown has laid waste to the state, killing anyone who gets in the way of his anti-slavery crusade. While the duo must work together to battle the murderous revolutionary, they also come to blows over their competing love for Kit Carson Holliday.