Schlingensief - A Voice that Shook the Silence
With his "Heimatfilmen," his performances and interventions in theater, television, opera and art, director Christoph Schlingensief has helped shape cultural and political discourse in Germany for over two decades. In her masterfully edited and immensely entertaining directorial debut, renowned film editor Bettina Böhler portrays this exceptional artist in his entire spectrum.