Secrets of Christ's Tomb: Explorer Special
Witness behind the scenes as members of the religious community, architects, scientists, and historians collaborate in an extremely rare endeavor to restore the structure protecting what many believe is Christ's tomb in Jerusalem. The crucial restoration work also reveals long-held mysteries kept secret for hundreds of years, exploring theories of the tomb's origins and Jesus' burial.