For too long, Carrie Bradshaw (Sarah Jessica Parker) had been looking for love in all the wrong places…but in all the right shoes. In this much-anticipated movie event, Carrie, Samantha (Kim Cattrall), Charlotte (Kristin Davis) and Miranda (Cynthia Nixon) are back, four years after the hit TV series ended. As they continue to juggle career, relationships, motherhood and life in Manhattan, the girls realise that more than ever, true friendship never goes out of style.