Siouxsie And The Banshees - Nocturne
Siouxsie and the Banshees rose to fame in the midst of the British Punk explosion, but outlasted most of their contemporaries to become darlings of the Goth scene and subsequently internationally successful, MTV sanctioned, 'alternative' superstars. In this concert captures Siouxsie and the Banshees as they perform an electrifying and engaging set live at the Royal Albert Hall in 1983.