Small Town Curtains
Since early childhood, Björn has secretly carried an insurmountable fear. When his father dies of old age, he and his four sisters are each left with a video message, that makes him question everything. Director Johan Löfstedt’s extended family play themselves in a heartfelt and unconventional film about life, death and the courage to change.