Soaked in Bleach
Revealing the events behind Kurt Cobain's death as seen through the eyes of Tom Grant, the private investigator hired by Courtney Love in 1994 to track down her missing husband, only days before his deceased body was found at their Seattle home. Cobain's death was ruled as suicide by the police (a reported self-inflicted gunshot wound). However doubts have circulated for over two decades as to the legitimacy of this ruling, especially due to the work of Mr. Grant, a former L.A. County Sheriff's detective, who did his own investigation and determined there was significant empirical and circumstantial evidence to conclude that foul play could very well have occurred. The film develops as a narrative mystery with cinematic re-creations, interviews with key experts and witnesses and the examination of official artefacts from the 1994 case.