Son Swaga - InJazz 2019
Psychedelic fusion band Son Swagga from Amsterdam pioneers in contemporary music, performing originals by bandleader Felix Back. The band's repertoire of funk fusion, spiritual jazz and videogame music yields a sound that has never been heard before.