Sorority Babes in the Slimeball Bowl-O-Rama 2
The Pi-Ep sorority house has seen better days, but the girls are intent on gaining some new recruits. With housemother Auntie Snake as their guide, the naughty hi-jinks and hilarity begin. Meanwhile, though, the Bowl-O-Rama bowling alley has had a break-in, and a breakout. With the escape of the magical and murderous Imp, it's a fight for survival!