Sound of Berlin Documentary
Sound of Berlin is a documentary about the German capital’s electronic music scene. Through interviews with artists and promoters like Juan Atkins, Dr. Motte, Nela and Marc Houle, actress Carolina Thiele examines the history of Berlin’s vibrant nightlife to learn how the city’s evolving dance-music culture became world-famous.