Sounds like Christmas
This extraordinary Christmas program presents the musical encounter between soprano Angelika Kirchschlager and jazz trumpeter Tomasz Stańko. Recorded live in the picturesque gothic Cistercian monastery Schulpforta in Saxony-Anhalt, the concert footage is combined with charming motifs of snowy mountain landscapes and cities decorated for Christmas. Favourite Christmas compositions from the classical repertoire are combined with popular carols and jazzy improvisations – and it all sounds like Christmas!