Sweet Home Kamchatka
Ekaterina Osichkina is 19 years old and Junior World Skimo Champion. We follow her to her homeland, in the extreme East of Russia, a place of snow and volcanoes which is unfamiliar to her, as she admits. Apart from the incredible sessions of skiing, the journey will bring Ekaterina to reflect on her roots, her destiny and what is mountain skiing going to hold in store for her.