T. Rex: Born to Boogie
Captured at the peak of 'T. Rextasy', Born to Boogie is the Ringo Starr directed 1972 film about the Godfather of Glam, Marc Bolan. Featuring live versions of T. Rex's greatest hits, recorded at their famous Wembley concerts, the film includes a legendary jam session where T. Rex were joined by Ringo Starr and Elton John, and a mad hatter's tea party with Catweazle and (Bolan/Bowie producer) Tony Visconti. Born to Boogie is the ultimate film of Marc Bolan and superstardom in the early 1970s.