Terra Masonica
What is Freemasonry today? Who are the Freemasons? Since its official creation in London in 1717, Freemasonry has expanded worldwide. Throughout the centuries, this phenomenon has become impregnated with the different local cultures on the five continents. On the occasion of the 300th anniversary of Freemasonry, this extraordinary world tour in 80 lodges unveils, for the first time, these ancient and fascinating communities. Terra Masonica takes us to meet masons in their everyday life, sharing their history and vision of a changing world.