The Curse of Buckout Road
A college class project on the destruction of modern myth turns deadly when a trio of students discover a series of horrific urban legends surrounding New York state's famed Buckout Road may actually be true. This film contains a sequence of flashing lights which might affect customers who are susceptible to photosensitive epilepsy.