The Doobie Brothers - Live At Wolf Trap
Filmed on 25 July 2004 at Wolf Trap National Park, "Live At Wolf Trap" captures The Doobie Brothers in fine form on a set that mixes classic hits with some rarely performed tracks from across their extensive catalogue. This would prove to be the last recorded footage of long time drummer Keith Knudsen performing with the Doobie Brothers prior to his sad death from cancer in February 2005.