The Fairy Princess and the Unicorn
The fairy world of Bayala is a magical country where fairies have been living in harmony with nature for centuries. But one day, peace is put at risk when the evil fairy queen steals the precious dragon eggs where the kingdom's magic lies. All of Bayala is in danger, but hope arises when a dragon egg is found.