The Fray - Live At Soundstage
The Fray packs a punch with an emotion-filled performance featuring songs from 2005's 'How to Save A Life' and their 2009 album 'The Fray'. Singer Isaac Slade leads an expressive set, always connecting with the audience, as he belts out hits including 'Never Say Never', 'How To Save A Life', 'You Found Me' and 'Cable Car'.