The Garden of Sinners: Future Gospel
August 1998. At this moment, serial bomber Meruka Kuramitsu is certain of victory. Flip a switch. In the ensuing explosion, Shiki Ryougi’s body will scatter into pieces. Can Shiki survive the battle against this person with precognitive power?