The Guernsey Literary and Potato Peel Pie Society
Based on the bestselling novel, Lily James plays free-spirited writer Juliet Ashton, who forms a life-changing bond with the eccentric Guernsey Literary and Potato Peel Pie Society, when she decides to write about the book club they formed during the occupation of Guernsey during WWII. From the producers of The Best Exotic Marigold Hotel, and with an all-star British cast, comes a compelling romantic drama with an intriguing mystery at its heart.