The Hidden Kingdoms of China
THE HIDDEN KINGDOMS OF CHINA takes audiences into the secret wilds of China to reveal the beauty of its hidden kingdoms. With unique access to locations across the country, viewers go on a journey through these magical realms, exploring five very different worlds. “Stars” of these kingdoms include iconic and charismatic animals, sharing their worlds with other fascinating creatures.