The Hoard
A team of reality show experts descends on Rockford, Ohio, the hoarder capital of America. Their aim is to tackle the most legendary haunted hoard in the state of Ohio, to reform the offending hoarder, clean his three condemned properties, and exorcise the demons within. Things only go downhill from there.