The Hottie & the Nottie
An attractive bachelorette (Paris Hilton) finds that her chances of landing a man hinge far too much on her unattractive best friend (Christine Lakin), whom she goes out of her way to find a mate for by denying a childhood friend's romantic advances until he finds this hottie's pal a mate in this comedy.