The Hound of the Baskervilles
For generations the Baskerville family believes they have been cursed by a diabolical killer hound that prowls the fog-drenched moors of their estate. When Sir Henry Baskerville is found dead the great detective Sherlock Holmes embarks on his most famous case and will need all his skills of deduction to unravel this haunting mystery and the legend of the hound.