The Man Who Killed Hitler And Then The Bigfoot
Decades after ending World War II by assassinating Adolf Hitler in an undercover operation, unsung American hero Calvin Barr is called upon by the government to hunt down the fabled Bigfoot, the carrier of a deadly plague that could destroy humanity.