The Nostalgist
In the futuristic city of Vanille, with properly tuned ImmerSyst Eyes & Ears the world can look and sound like a paradise. But the life of a father and his young son threatens to disintegrate when the father's device begins to fail. Desperate to avoid facing his own traumatic reality, the man must venture outside to find a replacement, into a city where violence and danger lurk beneath a skim of beautiful illusion.