The Pains of Being Pure at Heart - Live at the Music Hall of Williamsburg
One of our current new love affairs, The Pains of Being Pure at Heart bring their sugary dose of fuzzy nostalgia to the Music Hall of Williamsburg. Like a well informed ode to the great guitar driven bands of yesteryear, The Pains of Being Pure at Heart tip their cap to those who inspired them with a performance that validates their current status as a band to know and watch over the coming months.