The Passenger
In The Passenger, a provocative new drama from the director Tor Iben, sexual and moral boundaries are put to the test when a handsome stranger begins to infiltrate the lives of two artists. While searching for a condo in Berlin for his father, Nick meets Phillip, a talented photographer, and Lilli, a gorgeous actress. There is instant chemistry and both are easily seduced by Nick's charms. Lilli and Phillip begin to explore their relationship with the sexy visitor, succumbing to their passionate affections which intensify their volatile emotional and physical bonds. But what Phillip and Lilli don't realize is that they are being lured into Nick's manipulative (and deadly) game of love.