The Prince & Me 3: A Royal Honeymoon
Newlyweds King Edvard and Paige Morgan are looking forward to leaving behind the snags of being a royal couple. They set off on an idyllic honeymoon, taking refuge in a romantic ski resort, only to discover that their immoral prime minister is planning on turning it into an oil field.