The Rebound
Sandy (Catherine Zeta-Jones) is a smart, sexy mum of two. On discovering her husband has been cheating on her, she decides to start a new life so up-roots and takes her kids with her to New York. Her demanding new job forces her to hire a nanny - 25yr old Aram (Justin Bartha - The Hangover). As Aram becomes increasingly attached to her kids, Sandy becomes more aware of their un-deniable chemistry and her growing attraction to Aram. But is he just too young to be anything more than a rebound?....Or could it be the real thing?